CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 6, 2010

xtvt kami

Jumaat sudah..kejapnye nak pose...minggu depan dah mula pose...tapi sedih sangat sebab hari pertama pose tahun ni tak dapat pose sama dengan family sebab jatuh hari rabu...
rasa dalam hati mau cuti jer...kesian kat mak n adik berbuka berdua je..
anyway nak citer pasal opis plak...

baru-baru ni kat opis aku xdo elektrik...jadi mesti la xleh wat keje kan...
nak wat keje camne dah la gelap..panas plak tue...
dari pukul 8 pagi sampai 8 malam beb...memang panas time tue...
disebabkan kami xleh wat keje so kami pun dok melepaklah kat tempat yang banyak angin..
aku pun join sama k..hehehe




time ni bos aku turun sebab bilik dia pun panas...bos aku yang pakai tudung putih ni..muda lagi..sebaya dengan kakak aku..yang duduk kat tangga tue second bos...yang baju pink tue kak suzie aka member sebelah meja aku...memang happening orangnya...
masing-masing dok melenggok kat tangga sebab nak balik tak boleh mesin punch card bateri dia tahan sampai dua hari..kene la dok tunggu sampai pukul 5...




ni plak view depan opis....masing-masing dok merenung cepat la masa berlalu...
mujur la banyak angin time tue so xde la panas sangat...
hari tue memang kitaorang dok saje je...
bukan selalu dapat keje free camni...hehehe

0 comments:

Post a Comment