CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 16, 2010

Berbuka bersama Family

Sama dengan ramadan yang lepas...tak lengkap hidup jika tidak berbuka bersama keluarga tercinta..macam tu juga aku..hari jumaat yang lepas aku terus balik ke kampung sebaik saja habis waktu keje tapi kene ambil akak aku dulu..
dari rawang nak ke highway putrajaya ke tempuh kl dulu...punya la jem..dari pukul 4.30 hingga pukul 6.30 baru aku sampai dengkil..kalau nak ikutkan waktu tue dah sampai kampung da pun..
macam biasa la kitaorang berbuka dengan family..tiada yang menarik cuma menjadi kebiasaan kami merasa air tangan mak setiap kali berpuasa..

Da nama pun puasa nak wat keje lebih-lebih pun nanti tak larat plak...
tapi puasa kali nie memang mencabar bagi aku sebab 5 hari berpuasa 5 hari jugak la aku demam..
mujur masih boleh bertahan lagi..kalau tak berderet kene ganti pose..ni pun dah mula batuk - batuk plak...

dengan keadaan yang tak mengizinkan nie pun masih larat nak tulis blog...janji aku update...
selamat berpuasa..

0 comments:

Post a Comment