CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 19, 2010

MAKAN FREE

Bosannyer petang2 nie...ditabah dengan perut yang kenyang...hehehe
Nak wat keje kepala dah tak boleh berfikir...
Jom kita berblog...
Entry kali nie nak citer pasal aku n family p kenduri kawin tapi nie bukan kenduri kawin biasa tau sebaliknye juga merupakan pertemuan semula keluarga mak aku dengan cousin2 dia...
Citer banyak pun watpe kan..jom kiter layan gambar2 kat bawah dulu

posing jap..
ish kepala sape la terinterframe ni...




makan time...
sedap jer nampak air tue..





my mom (baju hitam) wif her cousin



my mom siblings wif their cousin..
cibuk jer jela nak interframe skali..



gambar nie harus ado...
ecah bila nak join kami??
tak cukup korum nie.....


pakpung..pakpung...
nie la pengantinnye...
plantin pompuan anak cousin mak aku..
maknanye dua pupu aku la..huhu




nie taun umah kedaun...
tima kasih jemput kami..



sebelum pulang sempat lagi posing kat moto besar nie...
dah besar nanti suh abah n ibu beli moto camni ye mad danish...
boleh auntie bawa..(tiba2 jer panggil auntie)
Lepas habis kenduri kami balik umah chemie...tapi tak lame coz aku kene hantar adik aku balik umah sewa dia kat kg baru..then mak aku nak p jumpa my bro...so kami pun pi kat tempat keje dia..



my sis,mom n bro
kami dok lepak2 kat railway station..
Last but not least...

its me..
(abaikan peha aku yang besar itu hehehe)
p/s: wat kawan2 bloging...tolong la update blog korang...opis aku nie takleh buka facabook..
aduh....kono kan...










0 comments:

Post a Comment