CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 2, 2009

KonVo 09

Konvo datang lagi....sebenarnya konvo nie dah lepas da..bulan 11 tapi server problem kat opis nie so lambat la post citer nie...
Macam tahun lepas aku jaga 3 jawatankuasa sekali...bukan tamak ok tapi nama memang dah ade kene la wat..
letih jaga sekali banyak nie...takleh nak senang lenang p jalan2...
gambar pun x banyak amik..nanti bila dah dapat gambar yang lain aku post lain time plak..

Jom kita layanzzzz..

Sempat lagi posing...time nie menteri tak sampai lagi...boleh la round keliling..hehehe



Nie plak majlis dah habis..sempat la posing kat kerusi menteri duduk..bukan gayat ok tapi kerusi tu baru je siap malam sebelum konvo...panas lagik..

TIME PESTA KONVO...

gamba kat bawah nie hari last konvo....
kitaorang ramai2 join pertandingan hias pasangan
tak pernah aku join benda2 camni..tapi just untuk suke2 boleh la..


post dulu sebelum pertandingan mula...
nie la designer baju aku nanti hehehe


time tengah bersiap...kelam kabut beb coz kitaorang x pernah masuk lagi pertandingan camni



nie la hasilnya...macam tak caya je nie aku huuhu
dah magam minah senget da...




antara model yang bertanding
aku dapat tempat no 2...best join contest camni...ramai orang tengok...suka-suka je ok...
k la 2 jer nak citer..nanti citer lagi ok...




1 comments:

isya said...

awalll nokkss mangunn...haha..
baguss ah korgg.. keep writing yeayyhh..hehe..
jangan jadik macam saya..
bace je rajin skg..
tulis malas..wawawa..
well~~ misssh u dude.. ;)

Post a Comment